Informacja
Na zakupione ramki wystawiamy fakturę VAT potrzebną do wniosku o refundację.
Regulamin sklepu
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży drewnianych elementów wyposażenia uli różnego typu znajdujących się w Sklepie pod nazwą Zakład Stolarski - Produkcja i Sprzedaż Ramek do Uli oraz zasady korzystania ze ww Sklepu.
2. Właścicielem Sklepu Internetowego jest:
Zygmunt Lepski
ul. Słoneczna 2
56-100 Wołów
nazywany dalej Sprzedającym
3. Sprzedający prowadzi działalność gospodarczą pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 917-100-77-23.
4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową elementów wyposażenia uli za pośrednictwem sieci Internet.
5. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie.
6. Sprzedający może porozumiewać się Kupującym, a Kupujący ze Sprzedającym poprzez pocztę e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie:nr tel. 501 608 012 , 71 389 45 23 w godzinach: pon.-sob. w godz. 8.00-18.00 ; lub pisemnie listem na adres siedziby Sklepu.
7. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedającego podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.
8. Przedmiotem sprzedaży są elementy wyposażenia uli, zwane dalej Towarem, prezentowane przez Sklep na stronie https://ramki-zygmunt.pl w chwili składania Zamówienia.
9. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
10. Ceny prezentowane na stronie Sklepu są cenami brutto z wyszczególnieniem ceny netto wyrażonymi w polskich złotych. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. Koszty dostawy podane są w osobnym cenniku dostaw i ponoszone są przez Kupującego.
SKŁADANIE i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem Sklepu można składać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można ewentualnie potwierdzić złożenie zamówienia lub skontaktowanie się kuriera w celu doręczenia paczki.
3. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis internetowy Sklepu należy dodać wybrany Towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, w tym wybrać sposób zapłaty i dostawy oraz wypełnić formularz Zamówienia, aż do kliknięcia przycisku „potwierdź zamówienie”.
4. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje automatyczny e-mail będący potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia.
5. Honorujemy płatność przy odbiorze oraz przedpłatę przelewem.
Konto złotówkowe: 68 1020 5242 0000 2802 0469 8983
6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar wraz kosztami dostawy w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po tym terminie oferta Sprzedającego nie jest wiążąca, chyba że Kupujący umówi się ze Sprzedającym na konkretny termin.
7. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie Sklepu bez dodatkowej opłaty.
8. Okresowe promocje i rabaty się nie sumują.
9. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu dokonania zapłaty za Towar. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia.
10. Sprzedający wystawia FV vat.
11. Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz całej Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
12. Firma kurierska dostarcza przesyłki na terenie Polski w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego Sklepu. Czas doręczenia do krajów europejskich określony jest w regulaminie firmy kurierskiej.
GWARANCJA- RĘKOJMIA:
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.
3. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie nadesłanych przez Kupującego zdjęć, które dokumentują uszkodzenie zakupionego Towaru lub jego niezgodność z prezentowanym w Sklepie. Reklamacja powinna zawierać krótki opis reklamacyjny. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w najszybszym możliwym terminie.
4. W przypadku uzasadnionych reklamacji gdy realizacja żądań Kupującego wiąże się z dostawą nowego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedający.
5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy Towar w miejce niezgodnego z zamówieniem lub jeśli Kupujący woli zwracane pieniądze. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sklepu lub za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. KC.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
1. Kupujący prawo odstąpić od niniejszej umowy do momentu wysłania zamówienia, prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Kupującemu przysługuje, na podstawie art. 27 Prawa Konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa Konsumenckiego.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania Towaru, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Kupującemu może złożyć wyłącznie pisemnie droga elektroniczną.
4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Kupującemu na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
6. Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
7. Kupujący odsyła Towar będący przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
8. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, a jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
9. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Kupującemu zgodnie z art 38 Prawa Konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH:
1. Dane osobowe Kupującego, (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu, nie są udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom nie związanym z realizacja zamówienia.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie tych danych w celach realizacji tego zamówienia.
3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych.
4. Każdy Kupujący, którego dane znajdują się w bazie danych Zakład Stolarski - Produkcja i Sprzedaż Ramek do Uli ma prawo wglądu i poprawienia swoich danych, poprzez logowanie na swoje konto w Sklepie lub telefonicznie za pomocą obsługi Sklepu.
5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Kupującego na liście przewozowym przesyłki.
6. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w ww Regulaminie.
7. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
8. Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Jeśli nie wiesz,
jaką ramkę wybrać
albo potrzebujesz
nietypowych rozwiązań,
zadzwoń do mnie
a chętnie Ci pomogę
tel: 501 608 012
tel: 71 389 45 23
Na życzenie klientów wystawiamy na zakupione ramki fakturę